16:50 Состояние процесса подписания договоров на 20.05.15 | |
Доброго дня, шановні інвестори нашого будинку!
Всі ми маємо велике бажання якнайшвидше почати ремонтні роботи в наших квартирах. І члени ініціативної групи докладають максимальних зусиль для того, щоби наблизити цей момент.
Але всі повинні розуміти, що для того, щоб мати можливість почати ремонтні роботи в квартирах, потрібно: І. Між ОСББ та організаціями-постачальниками (в даному випадку – ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» та ПАТ АК «КИЇВВОДОКАНАЛ») укласти договори на централізоване електропостачання та централізоване холодне водопостачання. ІІ. Між ОСББ та організаціями, що надають послуги з обслуговування інженерних мереж, укласти договори на обслуговування інженерних мереж нашого будинку. ІІІ. Між ОСББ та власниками квартир нашого будинку укласти договір про надання житлово-комунальних послуг. ІV. Між ОСББ та ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» укласти індивідуальні договори на електропостачання. V. КП «ЖИТЛОІНВЕСТБУД-УКБ» провести пусконалагоджувальні роботи інженерних систем нашого будинку для їх запуску на постійній основі.
Для реалізації пункту І, як я раніше Вас інформував, членами ініціативної групи були зібрані та подані відповідні пакети документів в ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» та ПАТ АК «КИЇВВОДОКАНАЛ».
Станом на сьогоднішній день між ОСББ та ПАТ АК «КИЇВВОДОКАНАЛ» укладений Договір № 13686/404 від 15 травня 2015 року на централізоване постачання холодної води.
Ситуація із укладенням договору на централізоване електропостачання наступна: на стадії оформлення Акту допуску у кінці квітня 2015 року на об’єкт (наш будинок) виїхав інспектор ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» і в процесі перевірки виявив, що у нашому будинку встановлено 12 елементів трансформаторного обладнання, які не відповідають технічним умовам ПАТ «КИЇВЕНЕРГО». У зв’язку із цим Голова Правління ОСББ Мельничук Ольга Віталіївна звернулась з вимогою до КП «ЖИТЛОІНВЕСТБУД-УКБ» стосовно заміни вищевказаних елементів трансформаторного обладнання. КП «ЖИТЛОІНВЕСТБУД-УКБ» відреагувало на вимогу: закупило нове обладнання та 15 травня 2015 року закінчило його монтаж. Того ж дня (15 травня 2015 року) для перевірки факту заміни обладнання на об’єкт (наш будинок) повторно виїхав інспектор ПАТ «КИЇВЕНЕРГО», який, переконавшись у тому, що встановлене нове обладнання відповідає технічним умовами ПАТ «КИЇВЕНЕРГО», зробив зауваження стовно форми опломбування нового обладнання та попросив надати йому лист-роз’яснення від заводу-виробника обладнання стосовно форми опломбування обладнання (письмова вимога-роз’яснення інспектора додається). Найближчими днями завод-виробник передасть такий лист ОСББ. ОСББ, у свою чергу, надасть його інспектору та зможе нарешті забрати Акт допуску. Акт допуску одразу ж буде переданий у договірний відділ ПАТ «КИЇЕНЕРГО», і, відповідно, договірний відділ ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» отримає правові підстави передати на підпис ОСББ договір на централізоване електропостачання.
Для реалізації пункту ІІ, Правлінням ОСББ:
Для укладення відповідних договорів з організаціями, що надають послуги з обслуговування інженерних мереж, та комерційні пропозиції яких були відібрані, ОСББ необхідно мати затверджений кошторис.
Відповідно до положень діючої (наголошую Вашу увагу на цьому слові, оскільки Вельмишановний flat_120 у своєму листі на форумі посилався на Закон України, який не підписаний Президентом України, та відповідно не вступив у силу) редакції Закону України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку» питання затвердження розробленого Правлінням ОСББ проекту кошторису витрат та доходів ОСББ належить до виключної компетенції Загальних зборів членів ОСББ.
Станом на сьогоднішній день членами ОСББ є 16 осіб. Тому, з метою затвердження кошторису витрат та доходів ОСББ на 14 травня 2015 року були скликані Загальні збори членів ОСББ, на які були запрошені всі члени ОСББ. 14 травня 2015 року відбулися Загальні збори членів ОСББ (на яких були присутні всі 16 членів ОСББ), які прийняли рішення про затвердження тимчасового кошторису ОСББ на період проведення ремонтних робіт до кінця цього року з подальшим його доведенням до відома власників квартир нашого будинку та його обговорення на Загальних зборах власників квартир нашого будинку, які відбудуться найближчим часом (проект затвердженого кошторису додається).
На цих же Загальних зборах членів ОСББ, з метою реалізації пункту ІІІ, також обговорювався проект Договору про надання житлово-комунальних послуг, який має укладатися між ОСББ та власниками квартир нашого будинку.
Дійсно, як зазначалося вище на форумі, відповідно до положень діючої редакції Закону України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку» між ОСББ та власниками приміщень має бути укладений договір про надання житлово-комунальних послуг, розроблений на основі типового договору, затвердженого Кабінетом Міністрів України.
Але зважаючи на те, що типовий договір про надання житлово-комунальних послуг, затверджений Кабінетом Міністрів України, врегульовує не всі питання, які виникають у взаємовідносинах ОСББ і власників (зокрема і під час проведення ремонтних робіт), та на те, що діюче законодавство України дозволяє конкретизувати (розширювати) умови типового договору, на обговорення Загальних зборів членів ОСББ був запропонований варіант типового договору про надання житлово-комунальних послуг з конкретизацією окремих його умов (зокрема, умов стосовно відповідальності власників квартир за грубе порушення власниками квартин будівельних норм під час проведення ремонтних робіт). Зважаючи на різні думки присутніх (а присутні були не тільки члени ОСББ, але і власники квартир, що не є членами ОСББ, але знайшли час прийти на збори) на Загальних зборах членів ОСББ стосовно конкретизованих умов Типового договору про надання житлово-комунальних послуг, було прийнято рішення продовжити роботу Загальних зборів членів ОСББ 19 травня 2015 року з метою доопрацювання договору та розгляду питання стосовно затвердження його форми та змісту саме 19 травня 2015 року.
19 травня 2015 року присутні на зборах прийняли рішення взяти за основу Типовий договір, затверджений Кабінетом Міністрів України, без конкретизації умов, але з розробкою гарантійного зобов’язання власника приміщення про те, що він зобов’язуватиметься дотримуватись будівельних, санітарних, протипожежних та інших норм при проведенні ремонтних робіт. Наразі проект такого гарантійного зобов’язання розробляється, і найближчим часом разом із договором про надання житлово-комунальних послуг буде викладений на форумі.
Жодного ТЕРОРУ, про який так смачно писав шановний flat_120, не було і не могло бути. До речі, вельмишановний flat_120, будучи на зборах, проголосував і за затвердження кошторису (який на наступний день чомусь розкритикував), і за затвердження договору про надання житлово-комунальних послуг в цілому окрім розділу «Відповідальність сторін» (при обговоренні якого йому привидівся ТЕРОР).
Для реалізації пункту ІV необхідно дочекатись укладення договору на централізоване електропостачання між ОСББ і ПАТ «КИЇВЕНЕРГО», про що писалось вище.
Для реалізації пункту V після укладення договору на централізоване електропостачання між ОСББ і ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» до КП «ЖИТЛОІНВЕСТБУД-УКБ» буде направлене письмове звернення з вимогою провести пусконалагоджувальні роботи. Відповідно до Гарантійного листа КП «ЖИТЛОІНВЕСТБУД-УКБ» після отримання такого письмового звернення КП «ЖИТЛОІНВЕСТБУД-УКБ» не пізніше 5 днів має почати такі пусконалагоджувальні роботи інженерних систем нашого будинку.
Додатково ще раз акцентую Вашу увагу на те, що найближчим часом будуть скликані та проведені Загальні збори власників нашого будинку, на яких будуть обговорені кошторис, договір про надання комунальних послуг, гарантійне зобов’язання власника приміщення тощо. Про час і місце проведення таких зборів буде розміщена інформація окремо. З повагою, Руслан
Додатки: | |
|
Всего комментариев: 0 | |